innovation technology

TOPdesk Enterprise Service Management

TOPdesk is een eenvoudige service management oplossing voor ITSM, FMIS en eHRM. Met de software verbeter je de dienstverlening naar jouw klanten, zowel intern als extern. Denk daarbij aan het stroomlijnen van IT- en HR processen en beheren van facilitaire diensten.

De tool bestaat uit meerdere modules. In verschillende bundels kunnen hiervoor licenties worden aangeschaft. Daarmee kun je jouw dienstverlening standaardiseren op basis van ITIL principes. Daarnaast beschikt TOPdesk over een Self Service Portal, een kennissysteem, kanbanbord en diverse mogelijkheden om te integreren met andere tools of zelf API’s te bouwen. Een API (Application Programming Interface) is een software-interface die het mogelijk maakt dat twee applicaties met elkaar kunnen communiceren.

Software as a service

TOPdesk biedt de tool nadrukkelijk aan als een SaaS oplossing (Software as a Service). Je werkt dan altijd met de meest recente en veiligste versie van TOPdesk. Updates worden aangeboden door middel van continuous deployment: je ontvangt iedere update automatisch wanneer deze getest en klaar is.

TOPdesk

TOPdesk & Joost-IT

Als partner van TOPdesk verzorgt Joost-IT TOPdesk implementaties en migraties. Daarbij borgen onze specialisten dat deze naadloos aansluit bij de eisen en wensen van jouw organisatie. Daarnaast voeren we het beheer van TOPdesk op dagelijkse basis uit en hebben we een focus op continue verbetering door relevante innovaties en ontwikkelingen in de markt toe te passen op jouw organisatie.

Onze TOPdesk diensten:

Wil je weten of Joost-IT iets voor jou kan betekenen? Neem hieronder contact met ons op!

Wat is TOPdesk?

Zien hoe TOPdesk werkt? Vraag een demo aan.

Klantverhaal

‘Een succesvolle samenwerking’. Lees hier het verhaal van onze klant Louwman. 

‘Serviceprocessen onder controle bij gemeente Haarlemmermeer’. Lees meer.

TOPdesk & Joost-IT

Als partner van TOPdesk verzorgt Joost-IT TOPdesk implementaties en migraties. Daarbij borgen onze specialisten dat deze naadloos aansluit bij de eisen en wensen van jouw organisatie. Daarnaast voeren we het beheer van TOPdesk op dagelijkse basis uit en hebben we een focus op continue verbetering door relevante innovaties en ontwikkelingen in de markt toe te passen op jouw organisatie.

Onze TOPdesk diensten:

Wil jij weten of Joost-IT iets voor u kan betekenen? Neem hieronder contact met ons op!