Google Sheets TOPdesk Joost-IT

Integratie Google Sheets & TOPdesk

Herkenbaar? Je wilt een factuur opstellen met kosten en aantallen die zijn opgeslagen in een melding of wijziging in TOPdesk.

Je kunt dit op verschillende manieren aanpakken. Zo kun je met de RTF creator aan de slag om een mooi Word document op te stellen. Of je typt de cijfers over in Excel zodat de juiste bedragen en BTW tarief kan worden berekend.

Beide opties zijn toepasbaar, maar het kan eenvoudiger!

Joost-IT heeft een integratie met Google Sheets, de spreadsheet cloud oplossing van Google ontwikkeld. Hierdoor wordt via de standaard TOPdesk API data uit TOPdesk gehaald om deze vervolgens in een spreadsheet sjabloon te plaatsen. Dit levert het beste van twee werelden op! Het wordt mogelijk om:

  • mooie sjablonen met eigen huisstijl te maken in Google Sheets
  • deze met live data uit TOPdesk te vullen
  • én er direct berekeningen op laten uitvoeren.

Heb je interesse? Neem contact op met Iris!