Duidelijke handvatten voor uw medewerkers

Inspireren, motiveren en helder overbrengen van verschillende methodieken. Onze trainingen helpen de kwaliteit van veranderingen binnen IT-organisaties of de implementatie van IT-Tooling te verhogen. Door onze ervaring in IT en in het onderwijs zijn wij in staat om kennis te vertalen naar de werkvloer en uw IT-organisatie verder te brengen.

Generieke of op maat gemaakte trainingen

Wij bewegen ons al jaren in het volledige spectrum van de IT-wereld. Hands-on IT-Tooling implementeren of veranderingen doorvoeren in complexe IT-organisaties. Veelal tegelijkertijd omdat het ene nou eenmaal met het andere te maken heeft. Hierdoor faciliteren wij dan ook diverse trainingen op verschillende gebieden. Van de implementatie en gebruik van IT-Tooling en Service Management Processen tot aan diverse werkmethodieken als DevOps, Agile en Scrum. Mocht u specifieke wensen hebben, dan passen wij onze trainingen in detail aan op uw IT-organisatie. Dit kan zowel op locatie als bij ons op kantoor.

SIAM Foundation

Service Integration And Management (SIAM™) is een methodologie die wordt gebruikt om meerdere serviceproviders te beheren en deze naadloos te integreren. Zodoende wordt er één IT-organisatie neergezet die volledig georienteerd is op de “business” van een organisatie.

ITIL4 Foundation

ITIL® biedt IT-professionals inzichten en handvatten om een stap voorwaarts te maken bij de levering of ondersteuning van diensten.
Apollo

Apollo 13 Game

Het simulatiespel ‘Apollo 13 – an ITSM case experience™’ is een module waarin via een interactief spel ITIL®-concepten en -processen worden ervaren.

TOPdesk trainingen

Op locatie biedt Joost-IT TOPdesk trainingen aan om de eindgebruiker op een efficiënte wijze met de tool te leren werken. Afhankelijk van de behoefte van de klant en het kennisniveau van de eind- gebruiker, is het mogelijk om gezamenlijk met Joost-IT de training samen te stellen.