Duidelijke handvatten voor uw medewerkers

Inspireren, motiveren en helder overbrengen van verschillende methodieken. Onze trainingen helpen de kwaliteit van veranderingen binnen IT-organisaties of de implementatie van IT-Tooling te verhogen. Door onze ervaring in IT en in het onderwijs zijn wij in staat om kennis te vertalen naar de werkvloer en uw IT-organisatie verder te brengen.

Generieke of op maat gemaakte trainingen

Wij bewegen ons al jaren in het volledige spectrum van de IT-wereld. Hands-on IT-Tooling implementeren of veranderingen doorvoeren in complexe IT-organisaties. Veelal tegelijkertijd omdat het ene nou eenmaal met het andere te maken heeft. Hierdoor faciliteren wij dan ook diverse trainingen op verschillende gebieden. Van de implementatie en gebruik van IT-Tooling en Service Management Processen tot aan diverse werkmethodieken als DevOps, Agile en Scrum. Mocht u specifieke wensen hebben, dan passen wij onze trainingen in detail aan op uw IT-organisatie. Dit kan zowel op locatie als bij ons op kantoor.

Apollo 13 Game

Apollo 13 Game Een ITSM case experience Inhoud van de training Het simulatiespel ‘Apollo 13 – an ITSM case experience™’ is een module waarin via een interactief spel ITIL®-concepten en -processen worden ervaren. Tijdens de training worden levensechte situaties uit de missie van de Apollo 13 gesimuleerd. U werkt in een team en speelt de [...]

TOPdesk trainingen

TOPdesk trainingen Beginners, Medium, Gevorderde TOPdesk trainingen      Op locatie biedt Joost-IT TOPdesk trainingen aan om de eindgebruiker op een efficiënte wijze met de tool te leren werken. Afhankelijk van de behoefte van de klant en het kennisniveau van de eind- gebruiker, is het mogelijk om gezamenlijk met Joost-IT de training samen te stellen. Joost-IT [...]

ITIL 4 Foundation

ITIL 4 Foundation Inhoud van de training ITIL® is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. In deze tijd heeft ITIL® zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service Management. ITIL® biedt IT-professionals inzichten en handvatten om een stap voorwaarts te maken bij de levering of ondersteuning [...]