ITSM Tooling, de basis van uw IT organisatie
Nieuwe releases, wijzigingen in functionaliteiten, upgrades of koppelingen met andere tools. Zaken die gisteren moesten gebeuren en waar uw IT-afdeling eigenlijk geen tijd voor heeft. Dagelijkse kost voor onze ITSM-beheerders en adviseurs. We staan morgen bij u op de stoep of assisteren uw IT-afdeling op afstand. Met volledig beheer of als troubleshooter met kennis van zaken. Zo bent u zeker van een goed functionerende IT-omgeving en heeft u de ruimte om te ondernemen.
In ons Competence Center is al onze kennis rondom het technisch en functioneel beheer van ITSM-omgevingen samengebracht. Op die manier ondersteunen wij onze klanten met een team van specialisten. Van inrichten, wijzigen en beheren tot proactief verbeteringen signaleren en adviseren.
Optimale flexibiliteit en transparantie
Wij bieden de juiste ondersteuning voor uw ITSM-omgeving. Hebben daarvoor de juiste expertise in huis. Daardoor kunt u onder meer op elk moment gebruik maken van ons Competence Center. Wij hebben hiervoor een aantal abonnementsvormen samengesteld. Indien u specifiekere wensen heeft, kan altijd een maatwerkoplossing worden samengesteld.
FREE
gratis
3 maanden proefabonnement
- Online vragen binnen 24 uur beantwoord
LIGHT
€ 500,- p.mnd
On demand kennis en persoonlijk advies
- Online vragen binnen 24 uur beantwoord
- Persoonlijk advies via Teams
COMFORT
€ 1.000,- p.mnd
Kennis, advies en on-site ondersteuning
- Online vragen binnen 24 uur beantwoord
- Persoonlijk advies via Teams
- On-site IT Tooling expert
IN-CONTROL
vanaf € 3.000,- p.mnd
Ons Competence Center als verlengstuk van uw IT organisatie
- Online vragen binnen 24 uur beantwoord
- Persoonlijk advies via Teams
- Flexibel On-site IT Tooling expert
- Gratis ‘Meester Joost’ voor 2 medewerkers
Kleine lettertjes? Die kennen we niet.
Onze abonnementen zijn gebaseerd op de volgende principes:
- Wilt u het abonnement niet meer gebruiken? Dan zegt u gewoon op. Vanaf de eerstvolgende maand wordt het abonnement niet meer in rekening gebracht.
- Het gebruik van het dagelijkse support is gebaseerd op “fair use policy”. Maakt u een periode meer gebruik van het support, geen enkel probleem. Wordt dit gebruik structureel, dan gaan we met u in gesprek over een mogelijke oplossing.
- Voor het extra werk dat buiten de abonnementen valt wordt altijd een standaardtarief van € 50,- per half uur in rekening gebracht.
- Beschikt u over meerdere IT omgevingen? Die kunnen tegen een gereduceerd tarief worden toegevoegd aan het abonnement.