Stichting De Opbouw | TOPdesk

De Opbouw is een landelijke stichting die gericht is op het verlenen van zorg aan ouderen, verstandelijk gehandicapten en jeugd. De missie luidt: Samen zorg bieden en bijdragen aan welbevinden en zingeving voor kwetsbare mensen vanuit wederkerigheid in een open gemeenschap. Dit doen zij vanuit de visie: Creëren van een omgeving waarin iedereen de ruimte heeft zichzelf te zijn, zijn talenten in te zetten en waar iedereen echt mee doet en ertoe doet. Ik zie jou.

Stichting De Opbouw kent een aantal werkmaatschappijen in een overkoepelende stichting. Er wordt met meerdere TOPdesk omgevingen gewerkt.

Om Stichting De Opbouw efficiënter te kunnen laten werken met hun TOPdesk omgevingen is het incident-en Change proces geanalyseerd en waar nodig aangepast aan de beschikbare proces documentatie. Ook is het Self Service Portaal verder ingericht en kunnen aanvragen via het Incident- en Change proces worden afgehandeld. Omdat er tijdelijk geen nieuwe applicatiebeheerder beschikbaar was, is deze rol door Joost-IT ingevuld en hebben we de nieuwe applicatiebeheerder opgeleid. Omdat continuïteit en efficiëntie van groot belang zijn binnen de Stichting De Opbouw is de ICT-TOPdesk omgeving naar een nieuwe versie geüpgraded.

Klant reacties:

De ervaring leert dat de nazorg vaak intensief is door de vele onverwachte complicaties. De nieuwe versie van TOPdesk werkt gewoon direct!