Artikelen & blogs


De realiteit van ITSM Tool selecties

Het is een geliefd onderwerp bij bedrijfsborrels en verjaardagfeestjes. De mislukte implementatie van een nieuwe tool. Of de veel te duur uitgevallen bouw van een nieuwe applicatie.
Marcel Bosman

Beoordelingen, hoe leuk kan het zijn!

Jaar-in-jaar-uit blijven we vasthouden aan de traditionele manier van beoordelen. Ook organisaties waarbij veel aandacht gegeven wordt aan het Agile gedachtengoed ontkomen er soms niet aan om aan het einde van het jaar de beoordeling cyclus op te starten.
Simpel voetbal is het moeilijkste wat er is

Excellente dienstverlening

We zeggen het graag en vaak; Joost-IT levert kwaliteit aan haar klanten. Maar wat nu als een klant aangeeft dat de tevredenheid over de dienstverlening toch nog niet voldoende is? Dat deze omhoog zal moeten in de komende periode?
SMAX bootcamp Tijmen en Mario

Focus on your mind – SMA Bootcamp 2019

Als partner van Microfocus was Joost-IT aanwezig bij de SMAX bootcamp. Nadat eerder al een demo van SMAX op één van onze heidagen was georganiseerd namen Mario en Tijmen deel aan de bootcamp in Tel Aviv.
Groei en leiderschap

Oei ik groei: leiderschap & groei

Door leiderschap je medewerkers en organisatie beter, sterker en gezonder maken. Uit onderzoek blijkt dat 90% van de managers binnen organisaties hier niet of nauwelijks mee bezig is.

Veerkracht tijdens Trends In Tooling

Op donderdag 28 maart vond de 2e editie van Trends in Tooling plaats. Het congres, mede georganiseerd door Joost-IT en Xiphos, trok dit jaar bijna 500 bezoekers!
ZORG EN ICT

Zorg en ICT

Zorg en ICT is hét brede kennisplatform voor borgoplossingen, instellingen en leveranciers dat vraag en aanbod samenbrengt.
Pink18

Pink18: Adopt, Adapt & Apply

Het JW Marriot in Orlando was de thuisbasis voor het 25e Pink event Pink18. Joost IT was erbij en leverde een bijdrage met een case over The Marriage between Devops and ITIL.

Microservices en Business2Business koppelingen

Nog niet heel lang geleden had je voor een ritje met de bus een strippenkaart nodig, diende je voor de trein een NS-kaartje te kopen en vroeg de metro weer een ander vervoersbewijs.