Artikelen & blogs

SMS versturen vanuit TOPdesk
NieuwsHet versturen van SMSjes vanuit TOPdesk is een bestaande functionaliteit. Maar wist je dat je deze dienstverlening ook breder in kan zetten?

ESM Tooling: de 4 trends van 2022
NieuwsEnterprise Service Management (ESM), komt in 2022 in een versnelling. Lees hier de vier trends!

Data analyseren vanuit TOPdesk formulieren
NieuwsHet analyseren van data in mail of tekstblokken is complex. Het verwerken van formulieren in TOPdesk geeft mogelijkheden. Ontdek de voordelen.

TOPdesk Labs
NieuwsAltijd al benieuwd geweest naar de functionaliteiten die TOPdesk momenteel aan het ontwikkelen is? TOPdesk Labs biedt een kijkje in de keuken en geeft de mogelijkheid om deze functies alvast in gebruik te nemen.

Maak kennis met de 5 star review van TOPdesk
NieuwsHet geven van feedback via de Self Service Portal van TOPdesk bestaat al enige tijd. Maar wist je dat het ook mogelijk is om jouw gebruikers via een (afmeld-)mail om terugkoppeling te vragen?

Blog 12 Een brug slaan tussen de organisatie en de ICT afdeling
NieuwsVrouwen in de IT. Niet vanzelfsprekend, wel nodig. Juist vrouwen. Want ze zijn vaak creatiever en socialer. En dat vinden we belangrijk. Wie zijn ze? In blog nummer 12: Noortje Jacobs.

Blog 11 Het is als het ware één grote puzzel die ik graag wil oplossen
NieuwsVrouwen in de IT. Niet vanzelfsprekend, wel nodig. Juist vrouwen. Want ze zijn vaak creatiever en socialer. En dat vinden we belangrijk. Wie zijn ze? In blog nummer 11: Senna Heuer van PostNL!

Blog 10 Nothing changes if we keep playing safe
NieuwsVrouwen in de IT. Niet vanzelfsprekend, wel nodig. Juist vrouwen. Want ze zijn vaak creatiever en socialer. En dat vinden we belangrijk. Wie zijn ze? In blog nummer 10: Mariska Kniest!

Blog 9 De vertaalslag leggen tussen techniek en gebruikers
NieuwsVrouwen in de IT. Niet vanzelfsprekend, wel nodig. Juist vrouwen. Want ze zijn vaak creatiever en socialer. En dat vinden we belangrijk. Wie zijn ze? In blog nummer 9: Sanne Duijndam!