4me Enterprise Service Management

Steeds meer organisaties nemen diensten af die door externe partijen worden geleverd. Dit vraagt om een andere benadering van deze diensten en daarmee de processen en tools die dit ondersteunen. Service Integration And Management (SIAM) is een regie model dat organisaties helpt beter grip te krijgen op geleverde diensten van externe partijen. Hierbij hoort ook een ESM tool die dit naadloos ondersteunt.

4me® is een cloud-based Enterprise Service Management-oplossing (ESM), ontwikkeld om het SIAM model optimaal te ondersteunen. De technologie van 4me maakt het voor interne afdelingen, zoals IT, HR en Facilitair, mogelijk naadloos met elkaar en met de managed service providers samen te werken. Dit stelt klanten in staat om multi-cloud regie en multivendor management uit te voeren, zelfs buiten de klassieke IT-omgeving.

Next-Generation ESM

4me is de eerste Enterprise Service Management (ESM) -toepassing speciaal gebouwd om SIAM te ondersteunen. Het stelt de interne en externe serviceproviders van een organisatie in staat naadloos samen te werken en biedt realtime inzicht in het serviceniveau dat wordt geleverd.

De missie van 4me is om klanten te helpen alle diensten te beheren, ongeacht of ze intern worden geleverd of uitbesteed. De service is ontworpen om alle diensten te beheren waarop een onderneming vertrouwt, dus niet alleen IT services. De 4me-oplossing is ideaal voor het automatiseren van activiteiten en het aanbieden van één serviceportaal voor alle werknemers van de onderneming voor alle soorten verzoeken.

4me logo

4me & Joost-IT

Joost-IT analyseert met regelmaat de ESM-Tooling markt. Voor ons is 4me een sterke innovatieve speler die organisaties verder helpt in de volwassenheid van ESM. Het inrichten van de tool naar services zorgt ervoor dat ondersteunende afdelingen meer gaan nadenken over welke diensten er geleverd worden aan de (interne) klant.

Waar voorheen meer gedacht werd in Configuratie Items en oplosgroepen maakt 4me de slag naar diensten die voor de afnemer herkenbaar zijn.

Als partner van 4me verzorgt Joost-IT 4me implementaties. Daarbij borgen onze specialisten dat deze naadloos aansluit bij de eisen en wensen van jouw organisatie. Daarnaast voeren we het beheer van 4me op dagelijkse basis uit en hebben we een focus op continue verbetering door relevante innovaties en ontwikkelingen in de markt toe te passen op jouw organisatie.

Onze 4me diensten:

Wil jij weten of Joost-IT iets voor jouw organisatie kan betekenen? Neem hieronder contact met ons op!

The SIAM Solution for Successful Outsourcing

Lees hier meer over SIAM, 4me en de unieke Service Management benadering.

4me & Joost-IT

Joost-IT analyseert met regelmaat de ESM-Tooling markt. Voor ons is 4me een sterke innovatieve speler die organisaties verder helpt in de volwassenheid van ESM. Het inrichten van de tool naar services zorgt ervoor dat ondersteunende afdelingen meer gaan nadenken over welke diensten er geleverd worden aan de (interne) klant.

Waar voorheen meer gedacht werd in Configuratie Items en oplosgroepen maakt 4me de slag naar diensten die voor de afnemer herkenbaar zijn.

Als partner van 4me verzorgt Joost-IT 4me implementaties. Daarbij borgen onze specialisten dat deze naadloos aansluit bij de eisen en wensen van jouw organisatie. Daarnaast voeren we het beheer van 4me op dagelijkse basis uit en hebben we een focus op continue verbetering door relevante innovaties en ontwikkelingen in de markt toe te passen op jouw organisatie.

Onze 4me diensten:

Wil jij weten of Joost-IT iets voor jouw organisatie kan betekenen? Neem hieronder contact met ons op!

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.